KRIMI. En 17-årig blev søndag standset af politiet på Haderslevvej i Kolding, fordi han førte en bil efter klokken 20. Det er han blevet sigtet for.

Efter reglerne om kørekort fra 17 år må man ikke køre bil alene uden for bestemte tidsrum, og den unge fører overtrådte dermed betingelserne for sit kørekort.

Det oplyser Arno Rindahl Petersen fra Sydøstjyllands Politi.